Thursday 17 November 2011

fxJURUS (GENIUS forex Trade) trade dengan USD10 sahaja

PERCAYAKAH anda dengan berbekalkan modal usd10, anda mampu mengegarkan urusniaga matawang (forex)?

fxJURUS (GENIUS forex Trade) mampu lakukannya.!

  • Gandakan wang anda 100% dalam masih 1-2 hari sahaja.(Trade dengan sambil lewa tanpa stress) 
  • @ Gandakan wang anda 100% dalam masih 1 hari sahaja (Trade biasa sambil berbalas email)
  • @ Gandakan wang anda 100% dlm masa  1-3 jam sahaja(Trade aggresive/ serius nak bayar hutang
MARI kita ambil pilihan pertama iaitu trade sambil lewa , kerana saya percaya ramai dari kalangan anda penuh dengan aktiviti lain.Maka lihat lah jadual di bawah ini :


Percayakah anda ? Hanya berbekalkan usd10 sebagai modal trading ,anda mampu menghasilkan USD 327 , 680.00 dalam masa 30 hari secara sambil lewa sahaja.Jika demikian hakikatnya , mengapa anda perlukan modal yang besar untuk menjadi seorang trader ataupun pedagang mata wang ?

Jadi..apakah kelemahan forex ini yang tidak kita ketahui ?
Malah ,telah dikaji oleh FxJURUS Genius Trade,  hinggakan membanggakan kita semua.
Katakan TIDAKKKKKKKKKKkkkkkk perlu lagi indicator yang menyemak di screen anda.! Tradelah dengan nyaman dan PASTI.

29 comments:

  1. Replies
    1. XPERLU JOIN TRADE OR COPY TRADE.BRO KEN BELAJARLAH.KAMI MYEDIAKAN KURSUS SECARA ONLINE UTK YG SERIUS SHJA

      Delete
  2. yup macam mana bro? modal kecik untung besar nak laaa.. asyik mc jer kalau main vol tinggi.

    ReplyDelete
  3. saya sedang menyiapkan nota2 untuk dijadikan panduan buat trader.Sila tungguuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun nk..
      uny_smile22@yahoo.com
      Tq😁☺

      Delete
    2. Saya pun nk..
      uny_smile22@yahoo.com
      Tq😁☺

      Delete
    3. NAK TU BOLEH.TP IA XFREE.KEN BAYAR TUSS

      Delete
  4. update me jika dah ready...
    skype-salmi1278
    salmi1278.fx@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH READY...TP XRAMAI YG READY N SERIUS NK KELUARKAN DUIT UTK BELAJAR

      Delete
  5. nk join jgk.. fr3nchfri3s86@gmail.com

    ReplyDelete
  6. sy pn mau tumpang belajar..panduan..
    YM: abu_hasmah@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. saya pun nak belajar juga....add me.,,,superastana@gmail.com

    ReplyDelete
  8. saya pn mau juga... powg84@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. salam bro,
    kalau benar bagai dikata...saya pun teringin juga.my email mohtrasaad@gmail.com..harap tuan sudi kirimkan berita..

    ReplyDelete
  10. Salam, sy Az dr Tapah, Perak...
    klu blh sy nk bljr dr Tuan...

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum tuan, saya sangat berminat nak belajar teknik tuan, mohon pencerahan mattritz7@gmail.com

    ReplyDelete
  12. ADD me on yahoo msgr.

    jayjay_ku

    .jumpa d sana semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uqbah.anaksoleh@gmail.com

      Email saya Tuan

      Delete
    2. Uqbah.anaksoleh@gmail.com

      Email saya Tuan

      Delete
    3. KENA BAYAR YURAN KURSUS NI.HUHUHU SANGGUP KE?

      Delete
  13. email sy ya fairul3005@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Salam tuan saya pun nak blajr jgk tknik tuan ni..lgi pun skrg ni saya nk dpt kn tknik yang baik untuk profit...ni no saya...017-9814464..wsap pun no sama..ni email saya..sabil5327@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Sy pn brminat tuan agar fxjurus dpt mmbntu sy..

    wanda85@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Sy pn brminat tuan agar fxjurus dpt mmbntu sy..

    wanda85@gmail.com

    ReplyDelete
  17. sembang apa 1 ari 100%... aku jamin x smpai sebulan da bungkus..

    ReplyDelete
  18. apa yg bro boleh jamain itu?gran tanah?kereta terbaru?emas bertongkol?ke jamin mulut saja nie.

    ReplyDelete